Packning

Har inte kommit nå mycket längre än sist jag skrev.. ;) Eller jag har vikt ihop alla kartonger, eller vad man nu säger. "Monterat" kartonger, sånahär från ikea som man ska vika och dona på med, med hjälp av vilda såklart! Ibland blir man helt GALEN på henne med tanke på att hon ska vara med precis överallt. Kattskrälle! :p När jag vikt den första kartongen så tar hon sats och hoppar på kartongen så allt går sönder också fick jag börja om ... Hon är helt hopplös kattfan =)

Nu har jag iallafall vikt alla och alla är hela.. ;) Ska ta ner dem senare då pappa ska skjutsa in mamma till stan, så hoppar jag av efter vägen och börjar plocka lite i lägenheten så man har fått något gjort idag också! Ska iallafall packa ner allt julpynt sen kanske man börjar lite smått i köket och plocka lite porslin, frågan är ju vart som är bäst att börja. :p Skulle kanske ha plockat bort allt från alla hyllor och så först men jag har ju tid på mig att fundera ut det.
Ska även kolla om dom har varit och tömt mitt blivande förråd, sist hade det då inte gjort det men man vet ju aldrig =) Hoppas dom har gjort det iaf för där finns massvis av hyllor som jag har stor nytta av! Annars får jag ringa nordeken imorgon så får dom kontakta människorna så att dom tömmer det.

Näe, nu ska jag äta lite tacos till lunch!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0