Min dag i bilder

Vilda har börjat acceptera valparna :) Intressanta små saker tycker hon, men aningens läskiga när de piper och hoppar och tänker krypa innan för skinnet .. De letar även efter mat på vilda vilket inte är så uppskattat.. ;)

Jag och valparna gick sedan ut en sväng. Pojken tyckte inte att det var särskilt kul att komma ut, han la sig och tänkte sova på marken och det får såna små INTE göra =) Så han fick gå in igen. Men jag och lill tjejen hade ett litet race! Henne var det full fart på minsann!



Sen har det faktiskt inte hänt så mycket mer! Har varit in på pappas jobb och kopierat lite bilder samt skrivit ut lite bilder som jag tänkte ha som minnen från min första graviditet. Har även hunnit med en promenad och laddat upp för imorgon med ingredienser till ett nytt bak! Det ska ju bli snö kaos så bäst man laddar upp med inomhus göra i tid så man inte behöver ge sig av mot en affär eller liknande i snö kaoset ..

Nu ska elsa ut på kvälls svängen och sedan ska hon och jag duscha! Elsa behöver få bort lite hund doft och bli ren ;) Visst, det är väl inte konstigt att hundar luktar hund men efter 6 veckor hos en hel kennel med 11 andra hundar luktar man FÖR mycket. Så det ska vi göra, smidigt att göra det tillsammans när det fungerar!



Kommentarer
Erika

Haha jag vet inte alls jag, det kanske är svart :P. Inte ens kollat upp det, jag förutsatte av någon anledning att ett regnskydd skulle vara plastfärgat ;D

2010-01-26 @ 20:39:33
URL: http://dumman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0