Måste vara minst 50 minus!!

Undrar jag om det inte är kallare nu än vad det var imorse!! Fy för att gå i den här kylan, det borde vara olagligt tycker jag. :/ Hade iaf med mig mammas halsduk som jag virade runt halva ansiktet så bara ögonen syntes ;) Måste sett bra roligt ut. :D Frös till och med om huvet, så j*vla kallt är det! Även fast jag hade mössa .. God :p

Käkade iallafall i stan på mc donalds innan jag åkte hem idag. :D Happy meal med nuggets, morötter o plusmeny :) Himla gott! Sen köpte jag en chokladkaka på ica också i matfors när jag klev av bussen, nyttiga klubben. :p Sen gick jag på banken en sväng också innan man gick hem. Lika bra att ta allt på samma gång när man liks väl är ute för man ve aldrig när det blir väder att vara ute igen!

Försöker ringa min barnmorska just för tillfället men det verkar trögt. Får se om hon svarar, tänkte ringa en sista gång och svarar hon inte då så lämnar jag meddelande på telefonsvararen ist, tycker inte om att göra det men ibland är man ju så illa tvunget. :p

Vad gör ni idag i denna kyla?


Kommentarer
Sandra

Ja gud va mysigt ;p skönt att du hinner flytta innan och få allt klart :)

2010-01-07 @ 17:37:11
URL: http://sandranorin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0