Lägenheten

Här kommer bilder på våran nya, fina lägenhet!



Vi börjar väl som vanligt i dörr öppningen. Hallen, välkommen in!



Direkt till vänster har vi köket. Inte så fint va? Det här är köket FÖRE tapetersing ... ;)



 ... Och såhär ser det ut nu, efter tapetseringen! :D Visst blev det fint!?



Med plats för att laga mat och diska, som hos de flesta andra! ;)



Vi fortsätter .. Andra dörren till höger har vi sovrummet!
Från vänster: Skötbord, min säng, bebis säng .. :)



Byrå med plats för lite kläder och snart en tv på där oxå! Och fönstret..
Inte så dumt va?



Här är det bäddat och klart för lilla pyret!



Sedan har vi då badrummet .. Tja, inte så roligt att se kanske.
Men plats för toabesök och hygien uppiffning fick vi oxå, hyggligt!



Sen har vi då det sista rummet, längst in till höger. Vardagsrummet!



Med plats och skön komfort för de som vill titta på tv! :)



Vardagsrummet från balkongen, kan man säga ..
Där fattas malm byrån som jag hoppas kommer ;)

Det var allt från vårat nya hem! Några hörn har jag säkert glömt, eller undvikit snarare ..
Balkongen är inte mycket att se. Det får bli en bild till sommaren på den då den oxå är inredd!

Vad tycker ni? Lämna gärna en kommentar! :D
Själv är jag super nöjd, snyggt och rimligt för två. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0