Kurrelikurr

Alltid lika kul att vakna upp till vildas jamande, kurrande eller varför inte av hennes sylvassa klor som letar efter mina fötter!! Hon kan sitta utanför dörren som står öppen och skrika, då ska man komma och hämta henne. Sen följer hon med till sängen och kurrar lite och myser, sen kryper hon ner mot fotändan för att leta reda på mina fötter att leka med. :p Samtidigt som hon kurrar! Haha, hon kurrar i stort sett hela dagarna vad hon än gör. Lite knepig kisse katt men jag antar att det är allt det där kenpiga som gör henne så söt.. ;)

Idag väntar jag på sjukintyget från läkaren och sedan när det kommit ska jag ta första bästa buss mot stan för att lämna in alla dessa papper och sedan första bästa buss hem igen för ett besök hos bm kl 15:00

Så ser min dag ut! Vad ska ni hitta på? :)


Kommentarer
Sandra

hihi ;) Jo jag tycker med om det, men inte när jag MÅSTE äta det :p hihi

2010-01-20 @ 10:41:45
URL: http://sandranorin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0