Korsord

Känner mig som mer och mer tant för varje dag som går men att lösa korsord är faktiskt riktigt roligt! Man får tiden att gå och det är lärorikt samtidigt som det är roligt. Dock kan man bli stor tokig ibland när man aldrig kommer på orden men då beror det oftast på att man har suttit för länge och behöver vila lite ;)

Mina dagar just nu:
- Korsord
- Facebook
- Bloggen
- Bewelejd blitz
- Super mario
- Läsa bok

Haha! Man måste ju få dagarna att gå och då är det bara att taga va man haver! Brukar faktiskt variera mig med promenader om dagarna men som graderna varit de senaste dagarna så förstår ni nog dags schemat ;)

Ikväll blir det bara lugnt. Ska strax iväg och handla med mamma och köpa ny korsordstidning ;) Tänkte faktiskt övergå till "lätta kryss" nu, har haft 3 st "nybörjar kryss" tidningar nu så dags att uppgradera sig lite ;) Sedan blir det väl tvn som vanligt. Dagens man, postkodsmiljonären "heta stolen" och försvunnen tror jag att det blir! :)
Imorgon ska jag upp tidigt igen och ringa vårdcentralen för att boka tid hos en läkare som förhoppningsvis kan sjukskriva mig. Behöver ett intyg av personliga orsaker :) Får dock "sovmorgon" till klockan åtta vilket känns toppen ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0