Inflyttning den 22a!

Haha, nej man dör inte av parfym i måttlig mängd! :) Som sagt, de går att jämföras med för mycket sköljmedel i kläderna. Använder man lagom dos av sköljmedel när man tvättar så händer ingenting, lika med parfym!

Blev en lång sovmorgon idag, fram till cirka 10:45! Långt för att vara mig om man säger så ... ;) Har precis fått i mig lite frukost och planerat dagen något sånär iallafall. Det blir birsta runt ett tiden och strosa runt lite, mamma skulle köpa ett nytt buzz spel och om jag har tur kan jag få kika efter en tapet och eventuellt springa runt lite i birsta också! Vore inte helt fel .. :)

Så ser min "dagliga dag" ut. Det blir väl middag hos mamma och pappa som vanligt och kolla lite på tvn.

Just det ja! Har ju glömt att berätta för er! Flyttar in i den nya lägenheten den 22a, då får jag nycklarna! :) Så helgen den 23/24 januari blir det nog inte mycket uppdaterat för då ska jag springa efter pappa och bröderna och säga var allt ska stå och inreda den.. ;) Känns jätte skönt och även kul att få flytta!


Kommentarer
malin

precis, dom barn jag har myst med har då inte dött av min parfymklutt! :)

2010-01-09 @ 13:48:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0