I väntans tider ..

Imorse klev jag upp kl 08:00 som bestämt, fast låg kvar i sängen medans jag ringde för första svängen ska man bara knappa in sitt person nummer och telefon nummer så säger dom en tid som dom ringer upp. 08:05 sa dom som tid så då var det lika bra att hoppa upp med en gång, trodde jag skulle få vänta minst en timme. Men de ringde iallafall upp och nu har jag fått tid hos en läkare nästa fredag :)

Sitter även och inväntar ett telefonsamtal från nordeken men skulle inte bli förvånad om de inte ringer upp för det gjorde dom inte igår heller .. :s Bra service det! Sitter även och väntar på postbilen så jag kan hämta dagens post å kika om buzz spelet har kommit. :D Och väntar även på sms avi från halens men det är mycket möjligt att de dröjer tills efter helgen, vi får väl se. :)

Ikväll blir det tacos med familjen och myspys! Så mumsigt, längesen jag åt tacos nu :)





Kommentarer
Ida

Vad köpte du för Buzzspel nudå? =D

2010-01-08 @ 16:01:17
URL: http://sjida.blogg.se/
Sandra

Ja vi har det på allt vi det funkar JÄTTE bra :D Schampoot är kanon det får bort skorv som dom små brukar få i huvudet, så jag har bara possitivt att säga om det :) Då har jag ju iof inte testan så mkt annat men ändå? :p Kram

2010-01-08 @ 16:31:13
URL: http://sandranorin.blogg.se/
Therese Stolt mamma till 2 små killar

Ett tips ring nordeken igen. Dom ringer väldigt sällan upp

2010-01-08 @ 19:34:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0