I forget it !!

Åh, som vanligt glömmer man det man ska ha med sig hem när man åker iväg för att göra något! Följde med mamma in till sjukhuset då hon skulle till sin sjukgymnast och efter det till pappas jobb för att kopiera lite papper och ta med kartonger hem! Har jag kommit hem med några kartonger? Näää! Självklart inte. Menmen, fick ju iallafall med papperen hem så det är väl alltid något =) Nu saknas bara två saker till, förhoppningsvis. Om inte så bara en. Vi får se hur det går helt enkelt.

Här hemma pratas det om promenad ikväll, får se om jätte pandan orkar följa med eller om hon håller sig på hemmaplan =) Pratar om mig själv naturligtvis! Känner mig verkligen som en jätte panda då jag är ute och går, släpar på mina fötter och går i slowmotion. Sen är man helt slut när man är "färdig" med promenaden. Usch!

Näe, ska äta lite middag iallafall och sedan fundera över promenaden. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0