Home sweet home

Ja, faktiskt så är det ju så! Hem för tillfället är hos min mamma och pappa och därför är det nu home sweet home, så skönt att få komma hem efter att ha varit borta en helg. Så är det ju bara! Borta bra men hemma bäst, som man säger! Har ätit middag med familjen och även ätit kladdkaka till efterrätt, riktigt mumsigt!! =)

Ikväll blir det i en annan del av köping och vapenbröder på tvn! Riktigt lugnt med andra ord. Imorgon är det möte med förssäkringskassan klockan 11. Back in reality kan man säga, vardagen börjar på riktigt igen. =)

Nä, vilda är lite putt för att man har varit ifrån henne och sitter nu nedanför soffan och väntar på att man ska lyfta upp henne. Haha, så gör hon jämt när hon tycker att hon inte får någon uppmärksamhet. Sätter sig precis nedanför en och bara stirrar på en och liksom säger "ta upp mig då, ta hand om mig, klappa lite på mig!!!" Söt kissen. <3



Söt liten vilda, bara 10 veckor gammal där!! =) Andra dagen hemma hos mig.
Ganska frän bild tycker jag! ;) Hon ser så grym ut, haha. Töt tattonge =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0