Ett beslut är ett beslut som bara du själv kan påverka

Ja, vad annars ska man säga? Ens föräldrar är ju såklart glad för de beslut man tar när man kommit upp i en viss ålder :) Åsikter finns det alltid men deras barns beslut påverkar de sällan. Det dom gör är att stötta en i dom beslut man tar. Det är en av alla saker som föräldrar är till för. :)

Har haft en hemmadag idag, inte gått utanför dörren mer än då jag stuckit ut huvudet för att släppa ut vilda och det har räckt kan jag lova! Fy så kallt, tror mätaren står på minus 20 fortfarande! =/
Försöker få ut några filmer på en skiva oxå men det går inge bra alls. :p Emil får hjälpa mig imorgon.. ;) Han är säkerligen mer teknisk än vad jag är. Pappa frågade oxå vad det kostade att ha programmet som man bränner ut skivorna på så ska ta och kolla upp det oxå innan jag stuper i säng.

Imorgon blir det troligtvis städning av ettan eftersom den ska besiktigas på måndag. :) Annars så blir även den här helgen väldigt, väldigt lugn!

Godnatt!


Kommentarer
Plutten

Men visst är det väl hemskt väder? Ge oss sommar! Här är det snöstorm...

2010-01-29 @ 23:48:09
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Lillan

du har fått en award. Se min blogg.

2010-01-30 @ 00:57:53
URL: http://lillgard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0