Duktig gravid elin

Fick massor gjort nere i lägenheten förut :) Har i stort sett packat allt som går att packa, resten är enkelt att bära för hand. :) Packade hela skåpet med bäddset, handdukar, gardiner, dukar osv, alla jeans och byxor, alla väskor, alla mössor, vantar och halsdukar osv, hela hatthyllan kan man säga :) Sen packade jag även alla glas och alla tallrikar och så! Känner mig riktigt stolt ;)

Har spelat lite buzz med familjen ikväll och kollat på i en annan del av köping och nu sitter jag och ser på johan falk - GSI. Riktigt bra film det!

Imorgon ska jag upp tidigt och ringa vaktmästaren. Boka tid för överlämning av nycklar, tid för besiktning av min nuvarande lägenhet samt en tid för att lämna ifrån mina nycklar till ettan. :) Sen även höra hur det låg till med badkar ifall man får ngt sådant ;)

Näe, nu ska jag dricka en kopp tropical fruit te!



Kommentarer
Angelica

Men alltså!

Vilken lägenhet pratar du om här? Bodde du inte hos dina föräldrar? :P Fattar ingenting ja :P

2010-01-11 @ 18:50:48
URL: http://mammaangiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0