Boxarn är igång igen

Bebis sparkar hej vilt så att det till och med svider till i urin blåsan numera. Lite obehagligt, nästan så man får hålla igen varje gång den sparkar. Lill hjärtat mitt.. :)

Var hos bm idag! Lill*n ligger liiite efter i kurvan men inte så att det var något allvarligt. Det är tydligen vanligt nu på slutet att den kommer sig lite efter eftersom vissa växer sig riktigt stora och vissa växer lite mindre. Och som jag alltid diskuterat tidigare så tror jag inte att det är någon bauta bebis heller utan en liten på cirka 3 kg, plus minus där.

Var väldigt lugnt i magen idag och det var 136 i hjärtljud idag, vilket innebär pojke för en gångs skull! (Om man ska gå på vad som sägs..) Men än så länge leder flickan, 2-1 ;) Hihi. Tycker det är roligt att spekulera lite.

Mina värden hade blivit bättre oxå! Jubel för det! :D

Har även kommit på ett fint pojknamn, oliver. :) Gulligt tycker jag!


Kommentarer
Erika

Hihi, tack! Jodå gravid är jag men jag har inga barn sedan tidigare såvida jag inte får räkna mina gosiga katter ;)

2010-01-21 @ 19:18:52
URL: http://dumman.blogg.se/
Anonym

Jaa det är så himla roligt att handla :) Nu när vi vet att det är en flicka känns det som man vill handla hur mkt som helst bara fatt man vet vad det är ;)

2010-01-21 @ 20:35:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0