Bortbjudning

Happ, så hade man fått ännu en dag att gå! Den har bara flugit iväg tycker jag...

Dagen började som vanligt hemma hos mamma och pappa med lite mys och lek med valpisarna. Släpper alltid ut dem på morgonen då man har vaknat för då är de så rastlösa, men innan de ska de såklart äta oxå!! =)
Åkte ut till birsta vid 12 tiden ungefär. Köpte presentkort på birsta city till jennifer som vi senare var iväg på bortbjudning hos! Smörgåstårta och "vanlig" tårta till det efter, super mumsigt!

Har ganska nyligt kommit där ifrån och nu är jag och vilda i lägenheten, nu har vi flyttat hit på riktigt. :) Sitter och inväntar i en annan del av köping och sen tänkte jag se wallander-innan frosten som går som långfilm på 4an ikväll. Blir väl som vanligt att man ligger på soffan i vardagsrummet till nyheterna och sedan vidare till sängen och kollar på resten där. :)

Imorgon ska jag upp relativt tidigt, ska ju besiktiga lägenheten 07:00! Tidigt, usch. Men det är väl å andra sidan bra det så man tar sig upp nångång och inte sover bort hela dagen.. ;)

Nä, ska puffa till kuddarna och lägga ner mig i soffan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0