Antingen eller ..

Vet väl inte ritkigt om jag har vaknat upp som en ny människa men jag känner mig iallafall riktigt utvilad! Denna natt har jag inte behövt springa upp flera ggr per natt för att kissa heller!! =) Eller rättare sagt inte en enda! Hur skönt som helst att få sova en hel natt! Brukar alltid springa upp minst 2 ggr ...

Vädret var strålande när jag vaknade iallafall, cirka 10 minus grader vilket är alldeles lagomt! Passade ju mig alldeles utmärkt som ska gå ner till banken idag men nu dock så bara öser snön ner istället :p Får se när man lyckas komma iväg ..

Hade egentligen velat åka ut till ikea idag då de har rea där nu, kanske man kan hitta lite billigare till bebis!! =) Men mamma har som vanligt ont i armen så det får bli imorgon istället, förhoppningsvis.

Nä, nu ska jag se om mamma är på hemväg. Börjar ju känna lite hunger!! =)


Kommentarer
Emelie norin

Jag måste vara dum men jag får inte till de:P för det första så ser jag inte ens "bebisräknaren" på min blogg sida? sen förstår jag ändå inte hur jag ska göra:O hehe...

2010-01-04 @ 13:15:25
URL: http://emelienorin.blogg.se/
Emelie norin

ja det vore snällt, kan du fixa om du fårmitt lösenord ? :O hehe

2010-01-04 @ 13:21:20
URL: http://emelienorin.blogg.se/
Carro - Bebis i magen ♥

Guuud vad jag älskar att läsa din blogg :)

2010-01-04 @ 20:37:06
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0