Torsdag

Godmorgon! :)

Mamma kom hit igår ikväll runt nio tiden och pratade lite och drack vin, givetvis inte jag då utan det var såklart mormor och mamma som drack vin. :p Kollade på efterlyst och sedan spelade vi lite kort i köket och pratade rent allmänt, super mysigt! Blev gabska så sent men vad gör det när man ändå inte har några tider att passa.. ;)

Har inte sovit särskilt bra inatt vilket beror på att jag fick dela säng med min kära moder och det var trångt. :p Elsa har skällt några gånger inatt oxå så har man vaknat av det! Men känner mig ändå hyfsat pigg och har väl fått tillräckligt med sömn iallafall, får bli en tuppilur under dagen kanske, den som lever får se! :)

Nu ska jag gå och göra i ordning lite frukost, koka kaffe till mormor och läsa morgon tidningen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0