Tjött

Gääääsp ..

Var vaken oerhört tidigt imorse! Vaknade redan klockan 05:00 och kunde absolut inte somna om. Mamma och pappa skulle iväg och jobba så när dom klev upp klockan 06:00 så gav jag oxå upp, klev upp och åt frukost tillsammans med dem. :) Var vaken ett litet tag och somnade om igen kring åtta tiden och fick sova enda till 10:30, oootroligt skönt. ;)
Dagen har rullat på i vanlig takt kan man säga. Inte gjort ett skit utan bara suttit på rumpan i soffan. :p Haha! Som alla andra dagar kan man säga. :)
Åt kebab till middag, mumsigt :D Gjorde hemma gjord hos mamma och mamma och fick i mig 3 st mjuka tacobröd så mätt blev man kan ja lova. ;) Sedan har jag bara latat mig med godis skålen framför tvn och nu lockar nog sängen mest. Känner faktiskt inte för att göra något annat, en omgång buzz möjligtvis men ingen annan verkar gilla den idén så då får det bli sängen. :)

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0