Sömntutor är dom allihopa..



Jaa.. Se själva! Det är nog bara jag i den här familjen som aldrig kan sova ut. Lite tråkigt ibland för man får ju aldrig något sällskap på morgonen då man kliver upp, men det är vanesak det där oxå! =) Tur jag snart får en (förhoppningsvis) morgon pigg liten kamrat! :D 21 dagar kvar till bf <3 loveli.

Idag är en bra dag! (Förutom att det snöar, morr!!!) Förlossnings förberedelser, vikt och lyssna på hjärtat hos barnmorskan. Sedan kommer min älskade kära mormor oxå <3 Mysigt värre!! Ha en bra dag.



Kommentarer
Angelica

Går ju inte att kommentera ditt senaste inlägg så jag kommenterar detta istället. Det står bara 404 not found:S Konstigt.

Men men, vad skönt att allting ser bra ut:) Jag gick också upp 10 kilo. 10.3 vägde jag på fredagen, och lucas tittade ju ut natten till lördagen. Så det var otroligt skönt. Sedan tappade jag allt efter en vecka bara och efter två veckor hade jag gått ner 5 kilo till :) Så det är skönt.

Lillen får ju ta och fixera sig ju ;)det gjorde lucas i vecka 30:D så det var skönt och veta att det var klart.

Visst kan dem låta bli att fixera sig med? eller är det bara om dem kommer för titigt kanske? :P Haha ingen aning:P

2010-02-17 @ 15:59:39
URL: http://mammaangiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0