Onsdag

Godmorgon!

Somnar väääldigt tidigt varje kväll numera, igår blev det nog ännu tidigare än kvällen tidigare. Somnar runt 21 tiden! :o Inte konstigt att man inte sover länge på morgonen ... Men å andra sidan så gör det inte mig något, så länge det inte finns något att se på tvn och man är jätte trött så ser jag ingen vits med att sitta uppe. Då är det lika bra att gå och lägga sig :)

Elsa har varit här inatt oxå så då blir det att man måste upp relativt tidigt. Klev upp runt 8 tiden och elsa fick frukost innan promenaden så hon fick sin morgon runda runt 9 tiden. :) Då behöver man inte känna sig stressad över att få ut henne sen heller utan då kan hon gott och väl vänta ett tag, :)

Ska till bm idag klockan ett så innan det ska jag väl fixa ihop något lunch liknande och sedan efter jag varit där så måste jag och elsa till valparna :) Ikväll jobbar mamma så ska väl försöka lura med dem ut till ikea efter hon slutat! Måste ju ha stekpannor !!!


Kommentarer
Filippa - mamma till Liam

Sov nu medans du kan ;)

2010-02-03 @ 11:07:49
URL: http://fillies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0