Noll gradigt

Tja, inte riktigt men strecket idag ligger iallafall riktigt nära nollan idag. :-) Tror vi har 3 minus här hemma bara, endast och enbart! Hur underbart som helst ju!! Ska vänta ett litet tag till med promenaden så kan jag kolla posten i lägenheten på samma gång. Sov hos mamma inatt oxå då dem ska in i lägenheten och installera bredband idag någon gång mellan 8-16 under dagen. För det första brukar det inte alls låta så trevligt när de borrar och för det andra så är det lätt hänt att man bara känner sig i vägen så bättre hos mamma idag!

Igår jag och lilla pyret in i vecka 36! Nu är det endast 4 veckor kvar, 33 dagar .. <3 Kan inte fatta vart tiden har tagit vägen, kan inte fatta att jag faktiskt snart sitter här med en liten bebis i famnen, MIN lilla bebis! Man blir varm i hela kroppen av att bara tänka på det :) Myysigt, längtar så in i bomben. :D Min högsta önskan är såklart att den tittar ut om en sisådär 2-3 veckor.. ;) Dvs en eller två för tidigt. Från och med 38 beräknar man bebis helt fullgången!


Bebis har inte fixerat sig ännu huvudet ligger iaf rätt :)

Du är på dag 247 av 280. (88,2%).
Du är i vecka 36.
Du har gått 35 fulla veckor och 1 full dag (v35+1).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 10 mar 2010.
Du har 33 dagar kvar till beräknad förlossning.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0