Lördag

Ingen sovmorgon idag inte, slog upp mina pigga ögon klockan 08:00 imorse och var uppe och studsade.
Fick en mindre trevlig syn då jag såg att vilda sprang fram och tillbaka i vardagsrums fönstret :s Gick dit och kollade och då stod det och droppade vatten från luft ventilen (eller vad det nu är..) där! I sovrummet var det likadant så jag tänkte att det är väl lika bra att ringa jouren om det för vem vill att det ska stå och droppa vatten i lägenheten och kanske orsaka vattenskador?:s Ringde iallafall dit och de sa att de skulle komma ut och kika på det.
Efter ett litet tag så hade det avtagit så jag ringde tillbaka och sa att dom inte behövde komma men så gjorde dom det iallafall! Lär bli ett jäkla liv från nordekens sida säkert men vad skulle jag ha gjort då? Och jag ringde ju faktiskt och sa att dom inte behövde åka ut.
Äh, blir bara så irriterad. Alltid är det något som krånglar tycker jag! Förstår inte ...

Har tvätt tid mellan 10-13 idag men fick börja lite tidigare så vi är faktiskt strax klara :) Kanske tar en timme max innan allt har torkat och sedan ska vi åka till birsta är det tänkt! Ska på ikea och kolla på ett nytt matbord. Det bordet jag har nu är ett runt och det känns som att ett fyrkantigt eller ett "vanligt" skulle passa mycket bättre i det lilla köket jag har. :)

, ska ta och fixa håret så man är färdig och klar att åka direkt då tvätten har torkat.


Kommentarer
L * med bebis i magen

sv: hehe nä det var ingen dum fråga, men jag vet faktiskt inte om vi har pratat förut, men mkt möjligt!=) jag e från kalmar, dudå?

2010-02-20 @ 17:56:39
URL: http://diiorkiss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0