Läsare..

Vart är alla ni 100-120 stycken som läser min blogg varje dag?! Finns ju inte ett enda litet spår av er. Blir myyycket roligare att blogga om ni kommenterar oxå, att veta att ni läser är ju en sak men lite respons skulle ju inte sitta fel. ;) Eftersom ni är så pass många varje dag så kan det ju inte vara totalt ointressant det jag skriver heller eftersom ni kommer tillbaka, eller? :p
Nåja, lite skäll är ni iaf värda.. ;)

Jag har precis vaknat iallafall och under den korta stunden hunnit tryckt i mig min dagliga frukost bestående av en skål med cherrios & mjölk och en macka & ett glas mjölk. Ja, jag är mjölk narkoman :p

Idag har jag inte en aning om vad som händer heller. Funderade ett tag på att åka in till stan men jag har inte vågat mig på att kolla något grad antal än och det avgör ju rätt mycket. Så vi får se hur det blir med det, skulle det inte bli stan så ska jag göra korsords tidningen sällskap. ;) Råkar ju veta att mamma ska in till stan på torsdag så kanske väntar och joinar henne då ist. :)

Vad ska ni hitta på idag!?


Kommentarer
Amanda

haha, lite träffad känner jag mig allt då jag går in på din blogg och läser några gånger varje dag :P Lite dålig på det här med att kommentera dock (a) Ska försöka bättra mig ;)

Kan tillägga att jag också är mjölknarkoman, kan dricka hur mycket som helst :D



Idag blir det städa av, KAOS här hemma :P hehe..

2010-02-23 @ 11:18:09
URL: http://amanda-persson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0