(!!)

Om det är tillåtet att klaga lite så måste jag få göra det, och om inte så gör jag det ändå.
27 MINUS GRADER!! Jag förstår bara inte, usch! Hoppas det är bättre väder imorgon då jag funderar på att åka in till stan och göra mamma sällskap.

Idag står det tvättstuga på schemat, men eftersom jag i nuläget befinner mig hemma hos mamma och pappa så tror jag inte att jag kommer att tvätta något idag. Känner liksom inte för att ta en promenad i den här kylan =)
Ska iallafall ringa ett telefonsamtal alldeles strax och ta reda på lite nödvändig fakta. :) Annars blir jag nog bara hemma idag innanför dörrarna och löser lite korsord och spelar spel. Något måste man ju fördriva tiden med.

Vad hittar ni på en sån här kylig dag?


Kommentarer
Angelica

Absolut så lite som möjligt. Fan vad less jag blir!

Och inte mindre less när väder gubben står och snackar om att åå det kommer vara sol hela dagen bla bla bla.. Men vad fan spelar solen för roll när det endå är -30.. ?? Burr. Ja så klaga det får man.

Och ingenting kan man göra. Kan ju inte ta med lillen ut i det här vädret. inte ens till att gå till bilen för att åka någonstans.. Nä vår ja tack!!

hur är det med dej då? Och hur går det med kulan? :D

2010-02-24 @ 09:37:06
URL: http://mammaangiie.blogg.se/
Sandra

Här måste man pallra sig ut iallafall, -29 grader :/

Besök hos barnmorskan står på schemat så.. ;)

2010-02-24 @ 10:30:37
URL: http://raskaana.blogg.se/
Filippa - mamma till Liam

Usch fy vad kallt!!

2010-02-24 @ 20:09:13
URL: http://fillies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0