Enkelhet i ett nötskal

Nej, jag tänker inte slösa tid på att svara på anonyma, dumma kommentarer.
Är det jag skriver totalt ointressant eller något som ni stör er på, SLUTA LÄS DÅ!
Enkelhet i ett nötskal..

Har varit vaken sen ett bra tag tillbaka, som vanligt. :p Har inte en aning om vad dagen har att erbjuda, eventuellt åka lite skoter kanske. ;) Hoppas på det, var sjukt längesen jag åkte skoter. :D Har inte åkt något den här vintern och kan inte komma ihåg att jag gjorde det förra vintern heller så det skulle sitta fint. :) Är ju perfket skoter väder idag!
Sedan blir det väl middag hos mor och far!

Funderar på en bio att se oxå. Inte ikväll men till veckan.
Snabba cash eller farsan, någon som kan rekomendera?



Kommentarer
ewe

Helt klart farsan, snabba cash var sämst :P

2010-02-15 @ 08:17:18
URL: http://[email protected]
Johanna

farsan. den va kanon :)

2010-02-16 @ 10:44:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0