Buzz

Ett nytt familje spel blev upptäckt på nyårsafton 2009, nämligen buzz! Alla i min familj tycker det är jätte roligt vilket höjer stämningen här ibland. Super mysigt att kunna göra något tillsammans. :)
Spelet vi spelar heter svenska genier. Där väljer du själv kategori innan du börjar spela, sport, film, musik, kultur osv. Roligt spel iallafall som jag rekomenderar till er som inte ännu har spelat det!
Som ni säkert förstår så är det då vad jag sysselsatt mig med ikväll. :) Just för tillfället står ögonen i kors och jag ser knappt vad jag skriver. :p Haha, så trött är jag! Måste ta och smörja in händerna sedan hoppa i säng. Ska veeeerkligen bli skönt att sova. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0