Birsta

Idag åkte jag och mamma ut till birsta runt ett tiden. :) Pappa skulle dömma hockey match så han skjutsade in oss och eftersom det tar en stund att dömma hockey så blev vi där ute i hela tre timmar innan vi åkte hem. :)
Kollade på en "mina första år" bok till bebis. Hittade min favorit men köpte ingen idag! Blev sedan lite lunch på mc donalds och sedan gick vi över till ikea. :) Plockade vagnen full med prylar, bland annat lite smått och gott som man kan ha på den efterlängtade malm byrån hos mig! Men tyvärr så fanns den inte så vi kom till tag själv lagret, SLUT!! =/ Ska komma på lager i veckan igen så vi ska dit imorgon eller tisdag och införskaffa den.. ;)

Från ikea fick jag med mig hem;
- Två stekpannor, liten och stor
- Färg glatt bäddset till mig
- Vitt ljusfatt plus tre svarta blockljus
- Tre korgar "agen", två små och en mellan
- Skötdyna till bebis skötbord
- Två stycken vita kuddar till soffan
- Blomma till vardagsrums fönster
- En vit filt till vardagsrummet

Tänkte ladda upp bilder på lite av detta men det är inte min dag idag, hittar typ inget av det jag köpt på hemsidan. Så tyvärr... :p Nu ska jag äta gomiddag, köttfärslimpa med potatis och grönpeppar sås :D


Kommentarer
Anonym

Umgås du aldrig med någon annan än din mamma? Du skriver aldrig om någon annan. Menar inget illa eller så, bara en tanke! Kram på dig.

2010-02-12 @ 16:31:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0