Bebis kommer..

Dags att uppdatera bebis lista igen innan jag glömmer bort er som nya som gissat :)
Sen tänkte jag även lägga till kön gissning i listan oxå, vore kul å se vad ni tror!
Blir det en pojke eller blir det en tjej?

Angelica tror den 20 februari
Jag tror den 26 februari
Natalie&Pan tror den 27 februari
Victoria tror den 1 mars
Carro tror den 3 mars
Emil tror den 4 mars
Johanna tror den 4 el. 5 mars
Ida tror den 6 el. 10 mars
Lina tror den 7 mars
Jessica tror den 8 el. 19 mars
Simone&Micke tror den 9 mars
Jennifer tror den 11 mars
Pappa&Malin tror den 12 mars
Linus&Elin B tror den 13 mars
Mormor&Erika&Emma tror den 14 mars
Linda tror den 16 mars
Mamma tror den 17 mars
Uffe tror den 23 mars

Annars så har den lilla varit väldigt retsam idag. ;) Bara sparkat och stökat runt där inne heeeela dagen. Nu verkar den iaf äntligen har tagit sig en tuppilur den lilla krabaten. ♥


Kommentarer
Kattis

jag tror den 24 mars!

2010-02-16 @ 09:38:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0