Alla hjärtans dag

14 februari - Alla hjärtans dag!

För mig brukar inte dagen innebära något jätte stort mer än att äta en extra god middag tillsammans med gott sällskap där måltiden gärna säger något om ordet kärlek, det kan vara att det finns servetter med hjärtan på, en  bordsdekoration eller någon del av maten som är utformad till ett hjärta.

De år jag kommer ihåg den här dagen skickar jag alltid kort till dem som står mig nära. I år blev det dock bara till mormor, från hela min familj.
Istället sänder jag i år en ros via bloggen utan att nämna några namn. Ni som vet av er att ni gjort något bra eller är något bra för mig, ta åt er!

Önskar er världens mysigaste dag!! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0