1990-04-05

Har suttit hela förmiddagen med min låda hemma hos mor och far där dem har samlat alla mina foton genom åren då jag var liten. Så roligt att sitta och kolla, skulle kunna bläddra igenom dem flera gånger om. :)
Hittade även min/mammas bb jorunal och gravid journal där. Bebis är ganska lik mig på hjärtljuden och måtten, spännande!

Jag föddes den 5 april 1990 kl 18:38, 6 dagar tidig(var beräknad till den 11e). Mamma fick sina första värkar med mig kl 10:00 på morgonen samma dag. Åkte in 16:20 och fick första krystvärkarna 18:10. Så jag var en ganska snabb bebis, om man ska jämföra med hennes tidigare förlossning av min storebror.
En ganska så liten tjej på 3150 gram och 49 cm lång.

Kan bara säga att jag längtar som en tok efter min lilla bebis och förlossning nu, ska bli så spännande! Än så länge har jag inga speciella känningar på att lilla pyret ska vara påväg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0