Tisdag

Idag är vi tillbaka till verkligheten igen, det vill säga ensama dagar, bara jag och Casper.

Han sov bredvid mig inatt och sov hur bra som helst!! Smörjde även med alvedon på tandköttet innan han gick och la sig så ska verkligen fortsätta med det. Sen somnade han väl inte förän klockan halv tio igår kväll så han sov enda till kl 08:45 idag! Skööönt vill jag lova :) Så jag är utvilad, really! Dock inte Casper verkar det som då han redan har gått och lagt sig igen .. Men men, bättre det så kan han sova runt 14 idag istället och sover till 16, slipper det bli som alla andra dagar då han somnar kl 16 och sover till 17:30 ..

Så vi får väl se då, vad vi hittar på idag. Som det ser ut nu så blir vi nog bara hemma och myser! Känner mig lite mör i kroppen faktiskt ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0