Times goes on

Dålig uppdatering var det här .. Det tänker jag inte försköka smita ifrån på något sätt, men allt har ju sina orsaker och anledningar.

Casper är inne i en period igen då han hostar konstant och har feber. Ingen vet vad det beror på men så fort han får feber och har den här hostan (som han haft konstant i två månaders tid)måste vi söka för det, och det har vi även gjort denna gång. Men inga konkreta svar, finns inget vi eller någon kan göra och det går inte att ställa någon diagnos. Han har antagligen fått oturen att drabbas av infektioner/virus i omgångar som återkommer hela tiden, och dem kan man tyvärr inte göra så mycket åt alls, inte via läkemedel iallafall.
Detta i sin tur har ju såklart drabbat mig, och även Rickard. Båda är jätte trötta då vi inte får sova hela nätter och inspirationen till något blir noll.
Så just nu är det lite jobbigt. Övertrött och även jag är sjuk. Men dagarna går iallafall.

Idag följde vi med gammo ut till jakobsberg då hon skulle handla lite julklappar, och jag och Casper var bara smakråd. Gick hur bra som helst, gammo fick sina klappar som hon var ute för att köpa inhandlade och lilleman vandrade på med sin vagn som är hans favorit sysselsättning numer! :D Så söt när han traskar på där med sina små ben.

Casper kom inte helt lottlös hem faktiskt. En super mysig mössa fick han av gammo! Istället för rånarluva tänkte vi. Minst lika varm som en sådan och den täcker kinderna och större delen av ansiktet när det är riktigt kallt ute!



Ikväll blir det bara massa mys! Det är ju lill lördag så jag och Rickard har laddat upp med cola light, godis och bacon chips! Mysigt och goooott! Det behöver vi ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0