Onsdag

Morn morn.

Natten har varit över förväntan. Casper brukar vakna till rätt mycket om nätterna nu men inatt så var han nöjd enda fram till 05:20. Strålande! Och vällingen serverades strax där efter, runt 06:00 tror jag och efter det så somnade han om igen, precis som vanligt!
Vissa säger att jag har det för bra, som varit så pass bortskämd under en lång tid med att Casper sover hela nätter. Men jag tror att på nåt vis så är det lättare med vällingen och ersättningen osv än om man inte ammar? Vad tror ni? Jag har fått för mig det iallafall ..

Sprang och kollade på termometern det första jag gjorde och idag så var det "bara" 10 minus! Tjoho! ;) Och än så är det ju bara morgon, peppar peppar så kanske det blir lite finare fram på dan här så jag kan ta med mig Casper ut i vagnen en sväng så han får komma ut lite iallafall.

Annars blir vi nog bara hemma, skulle jag tro.
Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0