Onsdag

Denna lugna kväll, den som skulle bli min lugna kväll ..
Ja, på ett vis har den väl varit lugn men ändå inte. Jag som skulle komma i säng direkt efter bonde söker fru och somna tidigt som jag inte gjort på jag vet inte hur många dagar.
Men som den person som man är, så tog jag tag i att börja plocka här hemma lite istället och det slutar alltid med att man börjar leta efter saker som man blir tokig över att man inte hittar, men som man sen hittar och då bara måste slutföra. You name it! :)

Nog om det. Utöver det så har den varit lugn. Det vart en maskin med tvätt och ett par inlagda räkningar. Alltid lika skönt att ha det gjort iallafall! Jag är alltid ute i tid när det gäller sånt, man slipper se pengarna rinna iväg på ett annat vis. Istället så ser man vad man har att leva på den dag då pengarna kommer in.

Äh. Vad jag babblar iväg. Sån här är jag ikväll. Bara måste få skriva av mig.

Men såklart, under all städning så blev det även roliga saker gjorda!
Jag gjorde klar Caspers leksaks låda, fast jag vet inte om den är klar än. Men dekorerad är den iallafall :) Och nöjd är jag! Frågan om Casper är nöjd? Ja, säkerligen i många år framöver tills han börjar se att det blev lite snett ;)

Ramat in en bild på mig och Rickard sen model lab har jag också sysselsatt mig med. Ur snyggt blev det! Snygga personer, snygg tavla. Inte sant?

Och sist men inte minst så har jag placerat ut mina fina grubbel tomtar som jag fick av mormor idag. Passar mig utmärkt, som den lilla grubblare jag är, i perioder! :D

Rörigt?
Sammanfattar i lite bilder också.
När vi ändå är i full fart ..



Leksaks lådan! :D Dålig bild ser jag. Men så ser den ut!


Betydligt finare än orginalet iallafall! (?)
"APA" från Ikea, bra namngivining tycker jag. :D



Min finaste grubbel tomte som står på säng kanten!
Då jag kan behöva den som mest det vill säga.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0