Måndag

Gosh .. Casper sov inge bättre inatt för sängen inte. Jag tror fortfarande på att det är tänderna som spökar för honom då han inte fått en enda. Enligt mamma så ska man inte smörja för mycket flytande alvedon då det är ett storts läkemedel men enligt mig så tycker jag inte att det gör något om man smörjer max 2 droppar (vilket hjälper!!) varje kväll så han åtminstone får sova. Då han inte har fått sin första tand än och snart blir 10 månader så är det väl inte konstigt heller om man tror på det? Vad tycker ni?

Lycklig blev han iallafall när han fick komma ut i vagnen idag och sova
. Han har ju inte varit ute på säkert 4-5 dagar då vi haft 25 minus grader här uppe. Det märktes på honom när vi höll på att ta på overallen och hela det kitet, inte ett ljud från lillemans sida. I vanliga fall så är det en väldig kamp med protester.
Så nu står han och babyvakten ute och sover! :) Mysigt.

Måndag, icke jul dag, innebär naaada! Skönt !!!


Kommentarer
Carro

Tack tack :)



Hahha, nej fy.. ingen sen bebis. Stackars den!

Vi håller oss inom januari-augusti/september. :)

2010-12-27 @ 13:50:41
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Carro

Jag tror du kan smörja ja. Bättre de än att dom har ont!

Jag brukar smörja in Ebbas tandkött när de är väldigt illa. Och då blir de bättre. De är ju så ytterslite jag smörjer så tror inte de är någon fara.

2010-12-27 @ 15:30:50
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0