Julen

Jag må säga att jag inte varit allt för dålig på att uppdatera under jul helgen! Mesta dels bilder men det har ju sina orskaer. En bild säger ju dessutom mer än tusen ord! Så ni har ju fått hänga med ändå, och det är ju trots allt jul :) Men nu är den snart "äntligen" över. Visst, jag gillar julen. Den är super mysig och nog bland det bästa som händer på hela året, men det är nog tur iallafall att det bara är en gång per år!

Vi har iallafall haft en super jul. Casper har varit lite grinig men vad gör det? Han sover dåligt nu för tiden och det resluterar ju i griniga dagar. Men vi tror oss veta problemet så imorgon ska vi köpa en billig spjälsäng från IKEA och se om det blir nå bättre. Rese sängen han har här nu känns så mörk och instängd på något vis, så hoppas verkligen att det hjälper!

God mat har man såklart stoppat i sig, och massor med godis. Och idag, juldagen till ära, så har vi ätit den gooooda porter steken som är vår jultradition för juldagen, och även förrätt och efterrätt slank ner!
Juldagen tycker jag för många innebär att festa, men varför göra allt så stort? Jag drog till Johanna istället och drack ett par cider bara, spelade oogachakka som jag fick i julklapp (ett sång/sjung spel) och bara hade det gott :)

Casper fick massor av kläder! Och mååånga roliga leksaker. Får nog försöka "sammanfatta" det i lite olika bilder fram över!

Mitt däremot blir lite enklare att sammanfatta i text ;)

Jag fick; En soda stream i röd chilli (från obh nordicas serie som jag samlar på), oogachakka (sång spelet), olika bodylotions samt ett vanilj doftande ljus, pengar och presentkort på bio. Så även jag är hel nöjd!



Lilla hjärtat mitt som håller på att bli så stor :love:
Så vacker och så underbar .. Lilla vän, hur blev det såhär?

Om man ändå kunde beskriva för dem små liven,
vad de har satt för känslor till världen.
Mamma älskar dig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0