Fredags mys

Fredags mys i all sin ära,
hela dagen lång!

Vi har varit bort bjudna på middag nu på eftermiddagen och det smakade som vanligt mycket gott när man är på besök hos svämor och svärfar. Klar mätt i magen garanti och goda skratt för både stora som små!

Casper sover nu sen ett par timmar tillbaka och jag och mannen i huset har fredagsmys framför tvn, självklart till IDOL! Heja Minnah säger jag bara, hon har lätt presterat bäst ikväll iallafall, och jag har hållt på henne sen dag 1! Hon gjorde vinnar låten bättre, valde rätt låt helt själv och gjorde twist and shout så jävla bra!

Men jag vet ju att alla ni andra håller på Jay och han är jävligt bra han med. Det kvittar vem som vinner faktiskt, båda är värdiga vinnare och värdiga finalister, men alla har ju sina favoriter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0