Deal

Kom precis hem från Belinda där jag spenderat kvällen. Och möttes av en ivrig mamma vid dörren som sa "Elin, jag har en deal, den gäller för imorgon!!" Happ, tänkte man ju direkt.. Undra vad man nu ska få och göra då.. Men det var inte värre än att jag skulle bada elsa inför nyår, snabbt gjort! Så det gjorde jag nu direkt ikväll, så pälsen hinner torka över natten.

Elsa gillar verkligen att bli duschad dock! Inga problem när hon väl står i duschen men att få ner henne till källaren är ingen lätt match, och när badet väl är klart! Hua. Hon springer omkring som en tok och stryker sig mot ALLT! Hon hatar att vara blöt och vill inte annat än bli torr, så när man visar handduken så kommer hon springande som aldrig förr och hoppar in i handduken och lägger sig på rygg, som att hon skriker "TORKA MIG, MERA!!"

Kort och gott kan man väl säga att det var min kväll :)


Kommentarer
Ida

Vad fick du i utbyte då? :D

2010-12-31 @ 12:42:30
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0