Stan

Igår hade vi besök av jessica som kom för att träffa lilla casper och mig såklart. ;) Hon hade även med sig en present som hon presenterade som "antingen så är den till dig eller casper" Haha, hade lite svårt att lista ut det först, men ett presenkort på 300 :- på birsta city var det! Inte alls fel! Tusen tack  :)

Och idag ska vi iväg på andra shopping vägar in till stan! Fast så mycket shoppa blir det väl egentligen inte, ska fika med ida och fixa lite annat också. :) Klockan bara tickar iväg ser jag så jag ska väl gå och försöka klä på casper overallen utan att väcka honom, hmm.. Wish me luck :p Vore ju synd att väcka stackarn som precis har somnat ;)

Ha en bra dag!

Hade faktiskt tänkt vara duktig idag och ladda upp en "dagens casper" bild, men så dog batterierna precis när jag tröck in knappen! Typsikt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0