Lördag

Casper har verkligen inte haft någon bra dag alls, från det att han vaknat imorse tills nu ikväll har han väl sovit sammanlagt max 4 timmar på hela dagen! Kan inte förstå vad som är fel, men jag misstänker allergi då jag vet att det finns hos andra i släkt kretsen. Så vi provar oss fram med uteslutnings metoden och ser vart vi hamnar, förhoppningsvis hjälper väl något! :) För så som det varit ikväll vill jag verkligen inte ha det framöver, främst för caspers skull! Lill stackarn .. Det gör ont hos en själv!


Har iallafall suttit och kollat på lite tågbiljetter också hem om jag nu ska stanna kvar men det kostar ju skjortan! Så vi får se hur jag gör, att åka buss med casper finns definitivt inte med på listan iallafall! Vore ju skoj om man hittade något billigt alternativ för jag trivs verkligen här! Och umgås med kattis och nisse och deras familj, och mormor och uffe såklart, är ju inte varje dag som man gör det!

Nu börjar det blir dags att krypa till sängs tror jag, om inte annat så iallafall börja avrunda kvällen! Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0