Fredagsmys

Ulrica åkte precis hem efter några timmar av fredagsmys, och fyfan vad tiden har gått. Tyckte klockan precis var tre mitt på dagen jag. :p Men mysigt har vi haft det iallafall och lyxade till det lite mer iallafall med våfflor och glass. ;) Ingen dålig fredag middag det inte, och sen såklart en skål med godis! Går ju inte att hoppa över den en fredags kväll. :D

Casper sover sen en timme tillbaka ungefär och jag är faktiskt inte det minsta sömning, precis som vanligt. Ska se om det finns något som kan underhålla en nån timme till sen blir det sängen även för mig också! :)


Kommentarer
Mamma till två flickor & Lillasyster i magen

Våfflor blev jag sugen på nu. Och sen gräddglass och jordgubbar till det. Fan ;)

2010-04-24 @ 11:03:34
URL: http://milliez.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0