Ensam natt

Ikväll ska jag få sova utan casper för första gången! :) Efter fyra dagar då casper har vaknat fem på morgonen och bara varit skrikig dagtid så tycker jag faktiskt att jag är värd det! Är så trött om kvällarna så ögonen är alldeles varm och svider. Om han ändå sov hela nätterna hade jag inte klagat, men han äter sista gången kl 22 och somnar därefter. Vaknar kl 2 och 5 på natten och sen tänker han vakna, nej.. Det blir inte mycket sömn för en annan och sen ska man klara sig själv med honom hela dagarna. Får ju som tur är mycket avlastning av mamma som bara jobbar deltid nu då hon är sjukskriven på 50 procent.

Nåja, nog om det. Har pratat lite med ulrica nu på kvällskvisten också om valborg och förhoppningsvis följer med henne till bergsjö då på fredag och umgås om allt går som jag vill. :) Hoppas kan man ju alltid göra iallafall, och det gör jag!

Nu ska jag gå och natta. Får ju nästan så lov nu när jag ska få en natt för mig själv så man verkligen vilar upp sig som är meningen med den här ensama natten! :) Och till er som tänkte lägga in en onödig kommentar så finns jag i rummet som är alldeles bredvid för casper om det skulle vara något!


Kommentarer
Malin :)

Det är inget fel i att vilja sova själv ibland Elin! Du är ensam med ditt lilla barn, är man 2 så har man varandra! Och får avlastning så..

Så njut!!! .. av att få sova ostört en natt.. Du har säkert världens bästa hjälpreda som tar hand om casper åt dig.. Så njut och skit i alla idioter som finns!

2010-04-28 @ 20:05:14
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/
Malin :)

Haha.. Och jag såg nu.. att det här skrev du faktiskt igår, hur kunde jag missa det då? :) Men då hoppas jag iaf att du fick sova.. Och är lite piggare idag! :D så nu har jag rättat min egen kommentar!

2010-04-28 @ 20:06:41
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0