Birsta

Åkte in till birsta idag och strosade där ett tag. :) Var ute för att köpa en munk jacka till casper men den fanns såklart inte i butik, typiskt! Men hittade iallafall en annan munkjacka med dress, stålmannen! :) Tuffa kläder till en tuffing måste det ju vara! Också köpte jag student kläder till han.. ;) Svårt att veta storleken men 62 bör han kunna ha även i början på juni. :) Det är liite för stort än i vanliga kläder, han har stl 62 i pyjamas nu men kan ha stl 56 i kläder ett tag till, så bara att hoppas på att han kan ha de då!

Ikväll är vi bjuden på påsk middag hos mamma och pappa och lär nog bli här resten av kvällen också. :)



Stålmannen dress och nalle puh sockar



Student fint. Finbyxa, kortärmad skjorta och väst. :) Och en keps!
Vid kallare väder har han även en svart kofta som jag köpt sen tidigare :D
För er som undrar så är det caspers morbror emil som tar studenten :) Min lillebror.



Kommentarer
Ida

Och lilla jag tar ju också studenten (a)

2010-04-01 @ 17:04:09
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0