Andra namn, mellan namn..

Ah, har haft en underbar kväll hos mamma och pappa! :) Ätit tre rätters påsk middag och bara gottat med påsk godis, precis som påsken ska vara! Det sägs föresten att man äter mer god saker till påsk än vad man gör på julen?! Hmm.. Kan kanske stämma men jag tycker nog ändå att julen känns fetare. Vad säger ni?

Har även börjat få in lite namn från släkt forskningar på mammas sida ikväll. :) Och pappa har även pratat med sin bror som ska kolla upp lite namn där! Har tänkt mig tre namn till casper, alltså två andra namn/mellan namn då, ett namn från varje sida hos mamma och pappa. Har mina favoriter men har ännu inte bestämt mig, inväntar från pappas sida nu så ska jag bestämma mig sen och skicka in till skatteverket och därefter boka tid för dop också! :)

Nu sover casper gott och jag ska väl ta och krypa ner jag med, kommer ju en dag imorgon också! Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0