Umeå

Hehe, kom precis å tänka på att jag bara laddade upp bilder igår på bloggen i varje inlägg jag skrev. Men visst blir det roligare att läsa? Jag själv älskar att läsa bloggar med mycket bilder, och då blir det ju själv att man gör så med :)

Just nu är jag iallafall påväg till umeå med mamma och pappa! Emil har vi lämnat av i stan eftersom han åker buss upp med laget. Anledningen till att vi ska dit är ju för kvalmatchen till tips elit! heja heja heja gif :D Dom har mött dem en gång förut och då blev det 2-2. Men jag kan säga så mycket som att umeå hade ingen chans när gif väl började spela, då var dom totalt chanslösa! Så bara att jobba på och spela bollen.

Vi ska eventuellt hälsa på mammas gamla kompis susanne med famij också om dem är hemma medans vi väntar på att matchen blåser igång =) Ska även tryka i oss en lunch bit och besöka babyproffsen!

Ja, det lär ju inte bli mycket uppdaterat här idag iallafall. Är hemma runt 21:00 ikväll :-o Då blir det nog sova direkt eftersom jobb väntar imorgon mellan 10-19

Ha en bra dag!
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0