Söndag

Igår kväll somnade jag ganska precis efter att jag uppdaterat bloggen. Haha, jag skämtar inte utan klockan var nog inte många minuter över åtta då jag gick och la mig och somnade bums! Var helt slut och jag behövde verkligen få sova. Dock så blev jag väckt halv 8 imorse men det gjorde mig inget då jag sovit 11 timmar då ;) Det var från max och dom undrade om jag inte ville jobba 7-16 ist för 10-19. Gladeligen klev jag upp och nu har jag precis kommit hem :D

Ikväll blir det stek med pommes cheatu hos mamma och pappa och sedan ska jag lägga mig i ett bad och använda både silver schampoo och en silver toning! Hoppas på att de mer orange tonerna ska försvinna med hjälp av det :)

Sedan blir det tvn ikväll! Nu ska jag pussa lite på vilda :D



Min lilla älskling :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0