Regn o regn ..

Usch, vilket trist väder det är idag! Känner inte alls för att gå utanför dörren, hoppas att regnet har avtagit lite iallafall tills jag ska ner på service huset. Ser inte fram emot att vandra i något regn så. Hade jag varit i lägenheten nu hade det kanske varit okej för då är det ju bara en 2-3 minuter att gå och då kan man ta med sig paraplyet bara men från mamma är vägen lite längre.

Annars så har jag inga planer alls för idag. Ska bara ta det lugnt och vila upp mig för en arbetshelg tror jag :) Kan behövas! Sen blir det ju tvn som vanligt ikväll. Jo just det, måste posta iväg skorna idag också så jag hinner få tillbaka ett par nya i rätt storlek i tid!:) Börjar allt bli lite kyligt ute nu så.

På tvn ikväll :
20:00 - Idol 2009
21:00 - Efterlyst

Ha en bra dag!



Kommentarer
Ida

Yes precis! Det var skigott! :)

2009-09-16 @ 10:45:05
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0