På jakt!

Jajemensan, jag är just nu på jakt ute efter en spjälsäng faktiskt!:) Ni kanske tycker att det är lite tidigt men har tänkt mig införskaffa en billig begagnad som sedan ska slipas ner och färgas om till vit! Om jag inte får tag på en vit på en gång vill säga. Time will se. Så har du en gammal spjälsäng som står och samlar dam så skulle jag gärna vara intresserad av att köpa den!=) Tycker det är roligt att pyssla på med sånt där så välkommen välkommen.

Annars händer det just ingenting speciellt. Har handlat dagens middag som blir köttfärs i ugn med ris. Den var längesen så det ska bli gott!;) Men så länge tänker jag nog ta mig ett litet mellan mål.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0