Nu är kissen märkt!

Hittade ett hyfsat halsband till vilda till slut, dock var det alldeles för stort men som tur är så är ju hennes matte så himla händig så det fixade jag med att klippa lite så satt det fint sen!:) Hon sa inte så mycket om skräpet hon fick runt halsen, bet lite på plingbollen precis när hon fick på sig det bara men sen har hon inte brytt sig om det. Duktig kissekatt! Nu är hon iallfall märkt med mitt mobilnummer så hon kan springa vilse hur mycket hon vill ;)

Nu laddar jag för tv tittande! Tänkte att jag skulle se Åttlingsmammans otroliga liv.

Sedan blir det nog sängen inte långt efter det. Jobbar imorgon mellan 7.30-16.

Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0