Lunch

, nu har jag äntligen bytt ut morgonrocken mot en mer normal klädstil då man ska utanför dörren, fått på mig lite mascara, fixat till morgonfrillan en aning och fått i mig en pirog till lunch! Älskar verkligen pirogerna, de är så lätta att värma och lagom till lunch. Mättande och inte allt för onyttig. Så nu har jag lite att stå mig på några timmar fram över, förhoppningsvis enda fram till middagsdags :)



Det börjar dra ihop sig till möte också så jag ska alldeles strax låna mopeden och åka ner mot bya! Efter mötet ska jag in till lägenheten och hämta räkningarna som ska betalas också, sen ska jag hem till mamma igen och betala dessa oerhört roliga, fantastiska räkningar!!

Skriver något mer i eftermiddag då allt är undanstökat :) Funderar på att montera ihop spjälsängen också och kolla hur den ser ut =D Haha, är så pass nyfiken att jag måste se hur en spjälsäng ser ut.. Mja, nå är jag lite konstig nog då alla spjälsängar ser ungefär likadana ut men kan ändå inte låta bli! Haha

Nä, mööööte!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0