Lill lördag

Hehe, befinner mig hos mamma som vanligt men kunde faktiskt inte låta bli idag då hon lagar lövbiff med kroketter och beasås till middag :D Finns inget bättre än en köttbit med nån potatis till o sås :D Så här tänker jag spendera ännu en kväll, hon köpte ju faktiskt också en påse godis så det passar alldeles utmärkt till idol ;)

Så här blir det onsdagmys, lill lördag med andra ord!

Idag blev jag tvungen att köpa amningsinlägg också. Helt sjukt vad det mjölkar =/ Förut var det bara då jag var utan bh men nu har det även börjat läka då jag har bh på så bäst man använder inläggen så slipper man tvätta bhar stup i kvarten! :p

Nu blir det gomiddag :D


Kommentarer
Kristin

Japp, det var så gott ;D hihi, du lär nog ha mjölk så det räcker och blir över när bebis kommer :D

2009-09-30 @ 19:39:48
URL: http://kristinmyrankrans.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0